Iraganak bizi gaitu oraindik

martes, 22 de octubre de 2013 ·

Joxe Iriarte, Bikila. Gorripidearen kidea

Europako Giza eskubideen Auzitegiak, itxaropenari zirrikitu bat ireki dio Parot Doktrinaren inguruan ebatzitakoarekin. Baina gainontzekoetan iraganak bizi gaitu, oraindik. Errepresioa, makila dantza, da Espainiar gobernuaren politikaren ardatz nagusia Euskal Herriarekiko eta bereziki Ezker Abertzalearekiko. Trantsizioan, frankismoaren krimenak estaltzeko “borron y cuenta nueva” inposatu zuten berberek, orain, mendekuaren doktrina ezarri dute indarrean. Mendekuaren bitsa darie ahoa irekitzen duten bakoitzean.

Batzuk eta besteek urtetan aldarrikatu dute delako normalizazio demokratikoa. Nik ez dut sinisten langabeziak eta miseriak ia toki guztiak kolpatzen ari den garaiotan egora normaltzat har dezakegunik, edo kapitalismoari normala zaiona, guk ontzat hartu. Baina, bai usten dut partidu politikoen jarduera demokratikoa beharrezkoa ez ezik posible dela. ETAk eten du bere jarduera armatua, hala ere, indarrean jarraitzen du ezker abertzalearekiko errepresioa.

Nire uste apalean, Euskal Herri osoari dagokio (eta batez ere Euskal Instituzioei) 26/11 eta 35/02 delako epaiketa bertan behera gera daitezela exijitzea, eta halaber auzipetu guztiak libre utzi.

Ezingo naiz egon 26an Bilbon, baina nire gogoa eta aldarria bat egiten dute manifestazioaren asmoekin.

0 comentarios :

emeek emana

Soberanía y emancipación

Soberanía y emancipación
Bikila

Mosaiko. Gure esju dago

Mosaiko. Gure esju dago
VIDEO. Pincha la imagen

Gorripidearen Aurkezpena

Lehenengo Konferentzia

Lehenengo Konferentzia
1ª Conferencia de Gorripidea

Eztabaida - Debate

Dekalogoa

Gure esku dago

Giza eskubideak / DDHH

Gernikako akordioa

Garoña Itxi Orain!

VIDEO. German gogoan

Etxe kaleratze gehiagorik ez!

Etxe kaleratze gehiagorik ez!
VIDEO: Pásalo

EUSKAL PRESOAK EUSKAL HERRIRA

EUSKAL PRESOAK EUSKAL HERRIRA
Joxe Iriarte "Bikila" Cumbre del Akonkagua 6.959 m

Artxiboa

Etiketak